Badhoevedorp - The Netherlands +31 (0)20 - 123 45 67

rondreis dag 6

(rustdag)

Van merrit

Het is nog een beetje wennen 's ochtends, dus een vlot vertrek zit er niet in. Alles moet afgekoppeld, vastgelegd etc; we werken de checklist helemaal af. Dan gaan we met de camper nog "even" (niet mogelijk met drie vrouwen in een Amerikaanse supermarkt al is het in een gat als Merrit) goed boodschappen doen bij Coopers Food: de supermarkt van het dorp. Dan kunnen we even vooruit mocht het nodig zijn.
Daarna brunchen we meteen een deel van de inkopen er doorheen en kunnen we eindelijk op weg richting Revelstoke.

naar revelstoke

Aangezien de highway steeds minder op een highway gaat lijken zoals wij ons die voorgesteld hebben (we hebben hele stukken waar maar tweebaansweg is - zie foto rechts) en er heel wat klimmetjes te maken zijn, komen we pas om een uur of vier in Revelstoke aan op de camping. De meiden gaan zwemmen in het kleine zwembad op de camping en wij proberen nog wat bier of wijn te scoren. Not possible: we moeten downtown zijn voor bier en wijn. Maar aangezien wij net alles aangekoppeld hebben, besluiten wij om nog maar een alcoholvrij dagje te houden. We koken vanavond zelf in de camper en doen een spelletje.